I forbindelse med Kunst og Handverk studie på lærerskolen, har vi fått i oppdrag å skrive logg om arbeidet vårt  gjennom blogg. Dette er nytt for meg, men spennende å prøve. 🙂

4 kommentar so far »

  1. 1

    Bla Om said,

    Hallo Berit!
    Kjekt å lese/sjå kva du har lagt inn på Bloggen din. Synst du har fått godt til det du har gjort til no. Du hadde så flott «heading» :-). Eg prøvde å gjere noko liknande (dvs lage forklarande tekst/undertekst- og få vekk brukarnamnet som ser ut til å legge seg fast inn), men finn ikkje noko «verkty» i WordPress som kan legge inn tekst i «heading»- feltet. Difor lurar eg på om du har laga det i Photoshop først, og lasta det opp i WordPress i etterkant.

    Skal bruke litt meir tid i morgon kveld på å «utvikle» Bloggen min:-). Tek gjerne i mot tips!

    Lukke til vidare!

    Helsing Heidi

    • 2

      berit74 said,

      Hei!

      Jeg har laget min «heading i photoshop». Jeg er helt fersk i blogg verden, men det er gøy å prøve seg litt fram. Men greit å kunne gi hverandre litt tips.
      Berit

  2. 3

    Sidsel said,

    Cool! 😉

  3. 4

    Marlyn said,

    Frisk farge og stilig heading. Gleder meg til å lese mer 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar